OK
گروه بین المللی کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش
title-leftافتخارات آجرنسوز نما آذرخش title-right
bg-corner

  اهداف :

رسیدن به یک مفهوم مشترک از کیفیت

 

اطمینان بخشیدن به مصرف کننده و مشتری

 

تشخیص و کنترل ویژگی های محصول که با استفاده از متدهای آزمایشگاهی قابل اندازه گیری نیستند

 

ایجاد انگیزه در پرسنل و جلب مشارکت آنها در پیشبرد اهداف شرکت

 

افزودن به ارزش خروجی های سیستم فرآیند با ایجاد راهکارهای جلوگیری از بروز خطا

 

راهکارهای جدا سازی اقلام خوب و معیوب

 

راهکارهای جلوگیری از بروز مجدد خطا

 

پیمودن گام اول در راه رسیدن به مدیریت کیفیت جامع


  چشم انداز :

افزایش پیوسته کیفیت محصولات طبق استانداردهای جهانی

 

تولید محصولات جدید مطابق باپیشرفت صنعت آجر و صنعت ساختمان در جهان

 

تربیت نیروهای کارآمد در جهت رشد روز افزون اقتصاد ملی

 

توسعه روابط تجاری با کلیه کشورها در زمینه صادرات غیر نفتی

  

راه اندازی و بهره برداری از کارخانه شماره 5 در اروپا (کشور آلمان)

 افتخارات :

 

کسب دو گواهینامه ایزو 9001 از MIC و Premier انگلستان

 

دریافت گواهینامه ISO 9001:2008 مدیریت کیفیت از ITCC انگلستان

 

دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 10002:2004 سیستم رضایت مشتری از انگلستان

 

دریافت گواهینامه استاندارد OHSAS 18001:2007 ایمنی و بهداشت از ITCC انگلستان

 

دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 14001:2004 استاندارد زیست محیطی ASCB(E) انگلستان

 

کسب 8 گواهینامه انجمن آجر امریکا

 

Brick Veneer – Environmental Cladding Choice

 

Colors and Patterns in Brickwork

 

Mortars for Brickwork

 

Water Management in Exterior Walls

 

Sustainability and Brick Masonry

 

Water – Resistant Brickwork

 

Articulation and Scale in Brickwork

 

کسب مقام محصول طلایی Iran Confair 2010

 

کسب مقام اول در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران - Iran Confair 2011

 

کسب مقام اول در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران - Iran Confair 2012

 

موفق به دریافت تندیس اجلاس رهبران صنعت و تجارت ایران در سال 1391

 

دریافت علامت استاندارد ایران

  آنچه تاکنون به آن رسیده ایم :

بالا بردن فرهنگ استفاده از آجر در نمای ساختمان ها

 

افزایش تولید و کسب بالاترین ظرفیت تولید در سطح خاورمیانه

 

بالا بردن فرهنگ ثبت و کنترل شواهد

 

ارائه خدمات در زمینه طراحی و نصب

 

افزایش نظم و مشارکت جمعی پرسنل

 

ارتباط بخشهای مختلف سازمان از طریق شرکت در جلسات بازنگری مدیریت

 

ارائه کامل ترین و بهترین اطلاعات در خصوص خدمات فنی نصب و تا مرحله نهایی اجرا

 

پیگیری موثر و کارآمد از زمان فروش تا زمان اتمام پروژه مشتریان

 

کاهش میزان خطای نیروی انسانی با استفاده از دستورالعمل های روشن و جامع کاربردی

 

افزایش راندمان کاری با برگزاری دوره های منظم آموزشی


bg-corner